07. 05. 2022.

Vicovi o plavušama

 

Plavuša Marija


-Zašto Djevica Marija nije bila plavuša?
Zato što bi tada bila samo “Marija”.


Piškio i piškio


Pitala plavuša dečka:
- Zašto imaš tako dugačke trepavice?
- Pa, znaš, kad sam bio mali, ja sam plakao i plakao.
- A zašto nisi piškio i piškio?


Ribica


Zašto plavuša stavlja vodu u gaće?
Da joj ne ugine ribica


Dojenje i plavuša


Plavuša ide ulicom u otkopčanoj bluzi, i jedna joj dojka viri napolje. Policajac prilazi i obraća joj se:
- "Gospodjo, jel vi znate da vas mogu kazniti za nepravilno oblaćenje ?"
- "Zašto to", upita plavuša !
- "Zato što vam jedna dojka viri napolje."
- "O bože, zaboravila sam bebu u autobusu !"


Plavuša na ispitu


Polaže plavuša ginekologiju.Profesor u dilemi da li da joj da pozitivnu ocjenu, pa je odlučio još jedno pitanje da joj postavi:
Recite mi koliko muškarac izbaci sperme kad doživi vrhunac u sexu?
Ne znam profesore, ne znam.
Razmislite radi se o vašem prolazu-
Ne znam, ne znam.
Jao ,sjetila sam se-gutljaj -dva.


Plavuša i vozački ispit


Pita instruktor plavušu
Kad dignete lijevu nogu?
digla sam je sa kuplunga
Kad dignete desnu nogu?
digla sam je sa gasa
A kad dignete obe noge?
e tad sam položila.


Pametna plavuša


Zašto plavuša u kosi ima i pokoji crni pramen?
Pravi se pametna


Plavuša i dijete


Drži plavuša malu bebu iznad lonca kipuće vode i čita:
"Ako dijete neće piti mlijeko, prokuhajte ga"!


Plavuša i sida


Leži plavuša, posle seksa sa frajerom, u krevetu, te ga pita :
-Da ti nemaš sidu?
-Isuse ne, a zasto pitaš?!
-Ma ništa, ne bih htjela da je opet dobijem!


Plavuša priča istinu


Pričaju dve plavuše:
- I sad reci mi šta ja njemu da kažem?
- pa reci mu istinu!
- kakvu istinu?
- otkud znam, smisli nešto!


Pogledajte i

Vic u slici.Skupa plavuša

                                                               INFORMATIČKI VICEVI

Nema komentara:

Objavi komentar

Smiješne slike.Kašnjenje.