27. 04. 2022.

Politički vicevi

 Šta je to politika


- Tata, šta je to politika?
- E pa, sine, vidi, ja sam vlasnik i stub ove kuće, znači, ja sam kapitalizam, tvoja mama sređuje kuću, znači, ona je administrator ili vlada, naša sluškinja radi mnogo za male pare, ona je radnička klasa, ti si običan narod, a tvoj mali bratić je budućnost.

- Tata, sad znam šta je politika.
- Pa kaži, sine.
- Dok kapitalizam kreše radničku klasu, vlada spava, narod je ignorisan, a budućnost je u govnima !




Gdje je most.



Otišao Milorad Dodik  kod Rusa, poslovnog partnera, i ima sta da vidi, Rus živi u neviđenom luksuzu. Pita ga Dodik:
• Kako si uspeo sve ovo da stekneš?
Ovaj  mu odgovara:
• Vidiš onaj most tamo?
• Vidim.
Rus:
• Taj most je trebao da bude širok 20 metara, a ja ga napravio širokog 15 metara i od para za tih 5 metara razlike je sve ovo!
Dođe sledeće godine kolega Rus kod Dodika, a ovaj u triput većem luksuzu od njega.
Rus će iznenađeno:
• Kako si uspeo za samo godinu dana steći sve ovo?
Dodik odgovara:
• Vidiš onaj most tamo?
Rus:
• Ne vidim.
Dodik:
• Eeeeee....


Bez nade,novca i čuda


In the USA we have Jo Bidena, Stevie Wonder, Bob Hope, Johnny Cash.... In Bosnia we have Zoran Tegeltija, no wonder(čudo), no hope(nada), no cash(novac).


Razgovaraju hirurg, arhitekta i političar o tome koji je najstariji zanat na svetu. Kaže hirurg:
- Bog je od Adamovog rebra napravio Evu. Eto, bio je prvi hirurg i to vrlo dobar.
Prekine ga arhitekta:
- Čekaj, Bog je Evu napravio tek šestog dana. Seti se samog početka, prvo haos, pa je nastao red. Ko bi mogao da napravi red osim arhitekte?
Na to će političar:
- Dobro, ljudi, a šta mislite, ko je napravio haos?



Kako se u skupštini igraju žmurke?

- 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, ko se nije obogatio magarac bio!



NAČELNIK


Kandidat za načelnika u nekom selu drži govor, pa kaže: – Do vašeg sela ćemo napraviti asfaltirani put! Napravit ćemo i vodovod! Izgradit ćemo i školu! Netko iz mase: – Ali u selu nema djece! – I djecu ćemo vam napraviti!


JAVNO MIŠLJENJE


Političar se obratio agenciji za ispitivanje javnog mišljenja: – Imam osjećaj da bi 98% građana ove zemlje glasalo za mene. Da li bi mogli to provjeriti? Dva mjeseca kasnije dobio je izvješće: – Gospodine, anketirali smo 10.000 ljudi i svi pripadaju onom malom postotku od 2% građana koji su protiv vas.


ORGANIZOVANI KRIMINAL


Razgovaraju Amerikanac, Talijan i bosanac o organiziranom kriminalu. – Ma kakav organizirani kriminal. Mi u Americi to zovemo Mafia. – kaže Amerikanac. – Ma kakva Mafia, ma kakav organizirani kriminal. Mi u Italiji to zovemo Cosa Nostra. – na to će Talijan. Hrvat sluša sve to u pozadini i smije se kao budala, a ovi ga gledaju kad reče ovaj: – Šta me ba gledate? Za nas u Hrvatskoj ne postoji ni Mafia, ni Cosa Nostra, ni organizirani kriminal. Mi sve to imamo pod jednim nazivom – političari. 


CIGO NA IZBORIMA


Otišao cigo da glasa na izborima i pruža prst da ga provjere UV zrakom.Provjeriše ga i izborni povjerenik reče

"Bogami cigo ti si veš glasao,evo prst ti sam mrljav od tinte."

Na to će cigo

"Nije gosn portir,to mi je ostalo od prošlih izbora"


NIKOG NIJE BRIGA


Sede Dodik i Čović u kafani i pričaju. Priđe im jedan lik i pita:
- šta vi ovde radite zajedno?
- Planiramo da zajebemo par miliona bosanaca i jednu sisatu plavušu!
- Što jednu sisatu plavušu?
Na to se Dodik okrene prema Čoviću i kaže:
- Jesam li ti ljepo rekao da nikoga nije briga za bosance! 


POLITIČAR I LOPOV


-Koja je razlika izmedju politicara i lopova?
-Nikakava, samo sto ćemo politicare mi izabrati, a lopovi biraju nas!


NANA I IZBORI


Pala jedna nana i pomogao je Milorad Dodik da ustane i nana pocne:
"Ijaoooooo, hvala hvala Mile."
A Mile ce:

"I, hoćete li sada da glasate za mene?"
A nana će:
"Sinko, ja jesam pala, ali na dupe na na glavu."


Nasmijte se i uz

Vicevi April 2022 prvih 10


                                                                 Vic u slici.Skupa plavuša

Nema komentara:

Objavi komentar

Smiješne slike.Kašnjenje.