23. 04. 2022.

Pa da počnemo sa uvodom.

 Nema se tu puno šta za reči prije nego krenomo na šalu.Blog sa puno šaljivih priloga,tekstova fotografija,viceva,šala i pošalica.

Krenućemo lagano.


Bajram namaz.


Bajram namaz,vjernici sa hodžom klanjaju kad na vrata uleti Mujo i pita:

-Ima li neki musliman da mi nešto u hajr pomogne.

Javi se jedan i krene sa Mujom.Mujo dobrovoljcu objasni da ne može sam da zakolje kurban..Kada su njih dvojica zaklali kurba nisu mogli da ga objese i izrežu.Mujo šta će,treba mu pomoć te onako sav krvav ulijeće u džamiju i kaže"

-Treba mi još jedan musliman da obavim posao"

Svi šute.... kada neko iz safa dobaci

-"Ima hodža on je najveći musliman"

a hodža ć na to.

-"Nemojte vi mene,ja ovdje radim za platu."



Nema komentara:

Objavi komentar

Smiješne slike.Kašnjenje.